Reklamasjon og angrerett

Alle reklamasjoner og bruk av angrerett kan registreres/meldes ved å kontakte oss på elvessmykke.no på tlf 929 90 648

Hvilke produkter har jeg angrerett på?

I utgangspunktet har du 14 dagers angrerett på varer kjøpt på nett. Av hensyn til hygiene anses øredobber og hårtilbehør som sluttsalg.
Når du handler i ELVES SMYKKE nettbutikk skal du alltid føle deg helt trygg, og vi forholder oss til Forbrukerkjøpsloven og Angrerettloven. Dersom du av ulike grunner ikke ønsker å beholde en vare kjøpt i nettbutikken, kan du returnere den sammen med utfylt angreskjema. Dette skjemaet må alltid følge med varen når du sender den i retur.

Adresse for retur:

Elves Smykke AS, Fridtjof Nansens plass 2, 0160 Oslo

Ved mangel eller feil i leveringen:

Ta kontakt med kundeservice på e-post elvesswarovski@outlook.com eller telefon 929 90 648, så avtaler vi videre håndtering.

Har du mottatt feil varer er det fint om du sender oss bilde av varene som er mottatt til elvesswarovski@outlook.com, samt ordrenummer for raskest mulig håndtering.

Ved skade på leveringen:

Ta kontakt med kundeservice på e-post elvesswarovski@outlook.com

Legg ved bilde av skaden(e), så avtaler vi videre håndtering.
Hvis en vare blir testet «OK, ingen feil funnet» eller «Skadet av bruker», kan du bli belastet med kr. 190,- i testgebyr og returfrakt.

Reklamasjon ved mangel og frist for å melde krav ved forsinkelse

Dersom det foreligger en mangel ved varen må kjøperen innen rimelig tid etter at han eller hun oppdaget den, gi selgeren melding om at han eller hun vil påberope seg mangelen.

Dersom reklamasjon kan relateres til fabrikasjonsfeil eller mangel fra fabrikken skal dette meldes Elves smykke så snart dette avdekkes. Reklamasjon må likevel skje senest 2 år etter at kjøperen overtok varen. Meldingen til selgeren bør være skriftlig og sendes på e-post:  elvesswarovski@outlook.com

Angre før ordren er hentet

Etter ordre er sendt fra lageret:Ta kontakt med oss på telefon eller e-post: elvesswarovski@outlook.com så vil vi registrere søknaden din. Du vil få en e-post når søknaden er behandlet. Du trenger ikke foreta deg noe mot utleveringsstedet, da pakken vil bli returnert etter siste hentedato. Når ordren kommer tilbake til oss vil den bli kreditert i sin helhet.

Angre etter ordre er hentet

Du kan angre på kjøpet på forskjellige metoder.
Du kan skrive ut angrerettskjema og returnere til oppgitt adresse.
Du kan ta kontakt med vårt kundesenter for å få registrert din angrerett retur.

Konfliktløsning

Dersom saken din ikke løser seg etter at du har vært i kontakt med vår kundeservice, kan du eventuelt klage til:

Elves Smykke AS

Fridtjof Nansens plass 2, 0160 Oslo

Tlf: 929 90 648

Epost: elvesswarovski@outlook.com